Lekt lite med ögonskuggor

Det blev ingen bok i solen tillsammans med ett glas vin. Det blev badrummet med ögonskuggor och vin istället! Eftersom jag inte har tänkt lämna hemmets trygga vrå mer i dag och jag antar att ingen kommer och plingar på dörren heller så kunde jag testa lite olika skuggor idag. En modell på ena ögat och en annan på andra ögat. Jag började lite lätt med gul/oranga skuggor på högra ögat:



 


Sedan fortsatte jag med turkost och svart på det vänstra ögat:





Eftersom det bara vara lite test så har jag inte lagt ner så himla mycket jobb på att få en snygg slutfinish, men det får duga för resten av kvällen i tv-soffan. Medans jag höll på att fota kom mannen och tittade lite fundersamt på mig och frågade om jag var medveten om att jag inte var likadan på båda ögonen ; )
Jag menar det ser ju rätt så kul ut när man ser "helheten":





Fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha, ha, ser kul ut!

2009-05-07 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0