Lördag fm

Härligt att vakna upp till strålande sol och värme! Har fixat och donat lite här hemma så att jag nu kan gå och sätta mig och softa i solstolen!

Gårdagen var bra med underbar massage! Efter massagen tänkte jag ju ta en vända på stan och bland annat kolla in Stiletto Run. Hade då inte tänkt på att det var marknad i Jönköping denna dag. Var kom allt folket från?! Det var hur mycket folk som helst! Jobbar inte folk mitt på dagen så där?! Var nästinill omöjligt att ta sig fram på gågatan! Stilleto Run hade ännu inte startat så det var inte så mycket att se på just då. Gick då istället för att äta lite lunch på Waynes innan det var dags för frissan. Det blev toast och fruktsmoothie:



Sedan var det då dags för frissan. Jag är nöjd med resultatet, men inte servicen där! Bara en sån sak att de inte tvättar bort färgrester på öron och kanter och sådant utan istället säger att jag kan gnugga lite på det hemma! Hur kul är det att lämna en frisörsalong med svarta fläckar på öron , i nacken och i pannan?! Dåligt, dåligt!

När jag var där hos frissan kom en av frisörerna in från sin lunch och meddelade då att Stiletto Run var avslutat, så det fick jag ingen chans att se då! Så när jag var klar hos frissan tog jag bara en snabb sväng i på Kicks för att köpa en foundationborste.

Sedan bar det av till Willys för storhandling:



Var sedan hemma igen vid 18.30 och sen orkade jag inte mycket mer den dagen!

Nu drar jag ut till solen!


Kommentarer
Postat av: Tina

sv: Ja ibland kan det vara skönt att vara riktigt arg men jag vet inte ens vad jag var arg för(???)

Var bara på så infernaliskt dåligt humör tror jag men det var bättre idag som sagt. ;)



VA? Vilken skit-salong! Skönt att jag själv har hittat en som är bra äntligen.

2009-05-30 @ 21:39:43
URL: http://beleza.blogg.se/vardagsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0