Sista dagen år 2011

Nyårsafton idag då och i morgon börjar ett helt nytt år - 2012! Har inga som helst planer för något Nyårsfirande utan det blir en lugn kväll hemma och antagligen sover vi långt före 12-slaget (som vanligt)! Lär bli nytt år även om vi inte är vakna!

Nu är det många som summerar det gångna året och har en himla massa löften för kommande år. Jag gör ingetdera utan är full av förväntan på vad 2012 har att erbjuda mig och ser fram emot ett härligt år fullt av tomma dagar att fylla med en himla massa skoj. Vad det sen blir i slutändan har jag ingen som helst aning om och det känns kanon!

Vill härmed önska alla läsare av denna blogg en fantastiskt bra Nyårsafton och ett
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gott nytt år Anna!

Hoppas att du har ett skönt lov!

Kram

2011-12-31 @ 15:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0