Den nakna sanningen!

Det är egentligen ofattbart vad lite smink kan göra för ens utseende! Jag kan absolut inte tänka mig att gå hemifrån osminkad! Slänger in två bilder på mig så att ni kan se skillnaden:

Här är jag nyss utkommen från duschen och har bara använt mig av min nya fuktkräm för ansiktet:



Efter en stund framför spegeln ser jag istället ut så här:


Så nu är jag redo för en promenad till affären för att köpa hem lite gott inför kvällen! Ska även ta svängen förbi kära mamma som ringde och meddelade att det finns nybakat bröd att hämta där!



Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Älska smink! Det är skönt att det finns de morgnar man inte känner sig helt på topp :)

2011-02-19 @ 17:21:26
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0