Mitt hem är min borg, del 2

(Del 1 kan du läsa HÄR)
Det första vi gjorde innan vi flyttade in i huset var att göra en första renovering av alla rum genom att byta väggar, golv och tak och målade om köksluckorna. Nu var ju inte jag så delaktig i detta för jag var i England på utbildning med högskolan och Jimi skötte allt medan jag var borta...

Här är några före- och efterbilder:

Kök före:



Kök efter:





Sovrum före:


Sovrum efter:





Tv-rummet före:


Tv-rummet efter (andra ändan av rummet):



Hall och entré före:




Hall efter:



Arbetsrum före:


Arbetsrum efter:





Toa före:


Toa efter:



I mars 2000 flyttade vi in vårat nyrenoverade hus men mycket har hänt med huset sen dess! Så fortsättning följer!



Kommentarer
Postat av: V

sv: ja det var kanontrevligt! :D

Åh det är så fint med vita köksluckor, fönster ovanför bänken. Min mormor hade exakt samma tapeter som ni hade i TV-rummet när hon och morfar fortfarande levde och bodde kvar i huset.

2011-02-14 @ 14:35:25
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj vilken skillnad!

2011-02-17 @ 10:13:40
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0