Kort arbetsvecka

Måndagmorgon och jag sitter här med mitt frukostkaffe! Ska strax bege mig till jobbet, en oerhört kort arbetsvecka denna vecka minsann! Sedan ledigt torsdag till och med måndag! Underbart! Ska försöka få ihop lite fler "Mitt hem är min borg-inlägg" då det var ett tag sedan nu. Har även lite beställningar på kort och dekorerad vinflaska som ska fixas plus att jag i helgen köpte lite cupcakestillbehör som jag är sugen på att prova. Blir nog en ledighet full med kuliga saker!

Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Tesa

Javisst är det härligt med kortvecka:)Kul att du gillade presenten jag har gjort till dotterns fröken. Det är så kul att göra såna här saker till dom för det är såååå uppskattat från deras sida. De kan prata om det lång tid efter:)

Ha det gott och pyssla lugnt.

Kram Tesa

2011-05-31 @ 08:22:18
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0