Är i Göteborg

NU HAR VI PRECIS äTIT EN GOD FRUKOST På HOTELLET HäR I GöTEBORG. JAG O MAMMA KOM HIT MED TåGET I GåR FöRMIDDAG OCH åKER HEM IGEN I EFTERMIDDAG.

VI BöRJADE GåRDAGEN MED ATT TA SPåRVAGNEN TILL HAGA FöR VI FåTT TIPS OM MYSIGA BUTIKER DäR. EN HEL DEL FOLK VAR DET MEN VäLDIGT MYSIGT äNDå. INGET SHOPPAT FöR MIN DEL DOCK MEN MAMMA HITTADE ETT FINT ARMBAND OCH NåGRA äNGLAR.

SEDAN PROMENERADE VI TILL HOTELLT FöR KORT VILA INNAN VI GAV OSS UT På STAN IGEN. BLEV EN BILLIG DAG FöR MIN DEL Då DET ENDA JAG KöPTE VAR EN BLOMSNITTARE FöR 49 KRONOR. JAG FICK JU PRESENTKORT På PANDURO I FöDELSEDAGSPRESENT OCH DET HAR JAG NATURLIGTVIS HANDLAT UPP! BLEV LITE PLOCK FöR ATT KUNNA GöRA ETT RECEPTALBUM.

FRAM På KVäLLEN BLEV DET PIZZA OCH ETT GLAS VIN På PIZZAHUT. VI HADE LITE PLANER På ATT BESöKA LISEBERG MEN VäDRET VAR INGET VIDARE Så VI VALDE ATT Gå TILLBAKA TILL HOTELLET OCH BUBBELBADA I STäLLET. Så DET BLEV EN LUGN OCH AVKOPPLANDE LöRDAGSKVäLL!

NU VäNTAR VI På ATT AFFäRERNA SKA öPPNA Så VI KAN BEGE OSS UT På STAN IGEN!



Kommentarer
Postat av: Maya

Åhh nu blev jag hungrig... en stadig frukost innan man ska ut och röja här lär behövas... stormen har inte varit nådig.

Har varit ute och kollat men det är ganska mörkt än, ligger grenar, tak mm överallt med andra ord det ser hemskt ut här... :( Men vårt tak verkar ligga kvar får syna sen. Bilder kommer sen på hur det ser ut efter monsterstormens framfart!!

Ha en fin dag!

Kram Maya

2011-11-28 @ 07:29:10
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Åh trevligt med shopping i Göteborg. Får vi se bilder och shoppingfynd?



Tack för kra-på-hälsningar, ja för nu får det vara slut på detta sjukeri tycker jag ;)



Hälsningar

Yohanna

2011-11-30 @ 23:36:55
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Lise

Var köpte du blomsnittaren

Svar: Finns i de flesta blomsteraffärer tror jag.
Smid

2014-03-18 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0