Full Rulle-fredag!

Sitter här med mogonkaffet och laddar för en fullspäckad fredag:

Om en stund beger jag mig till jobbet där vi bland annat ska fira 1:a Advent med Adventssamling i kyrkan och sedan ska barnen få smaska i sig medhavd fika. En mysig start på fredagen så här.

Arbetsdagen avslutas sedan med mitt näst sista utvecklingssamtal innan jag drar vidar mot stan. Idag har en smyckesbutik en "Thomas Sabo-dag" som lät lite spännande tyckte jag så ett snabbt besök får det bli. Sedan ska bilen in på besiktning kl 16.10 innan jag kan köra hem igen.

Klockan 18 är det dags för del 2 i kusinernas "Halv Åtta". Blir spännande att se vad Anna-Karin bjuder på idag då!

Sedan blir det hem och krypa ner i säng och ladda för en helg i Göteborg med mamma. Tåget avgår lördag morgon kl 7.46 och sedan hemma igen på söndag kl 17.00. Ska bli supermysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0