Fredagkväll

Avnjuter fredagslugnet här vid datorn. Har pecis sett senaste avsnittet av "Svenska Hollywoodfruar" och avnjutit ett glas vin och en gäng "salta pingviner", fredagsmys på hög nivå minsann! I vanliga fall brukar mitt fredagsmys bestå av en joggingrunda i spåret innan jag somnar gott (och tidigt) i sängen! Idag blev det ingen joggingrunda utan vin och godis... Tänkte göra ett kort jogginguppehåll till på måndag för att låta kroppen vila lite efter att ha nått upp till mitt lilla delmål.

Men på måndag kör jag igång igen. Nästa etapp blir nu 10 joggingrundor varav tre ska vara på 7 km och resten 6 km. Klarade ju 7 km galant rra veckan och det har sporrat mig en del minsann! Undrar om jag så småning om fixar milen?!


Kommentarer
Postat av: Beautyobsession-en skönhetsblogg

Sv: tack så mycket ha en bra dag kram!

2011-09-30 @ 21:20:41
URL: http://beautyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0