EFIT 26 DECEMBER

Denna Annandag Jul 2012 är det dags för årets sista Efit-dag!
 
Här tar vi vara på ledigheten och njuter av sovmorgon så det för min del blev det inte frukost förrän klockan 09.31. Till frukost blev det bland annat ett gott "Julkaffe" som jag fick i julklapp:
 
 
Sedan njöt jag i godan ro av frukosten tillsammans med Mr Schwarzenegger. Efter det undanröjning i köket innan det var dags att bädda sängen. Klockan har hunnit bli 10.29:
 
 
Sedan softar jag vidare och blir sittande en bra stund vid datorn och slösurfar lite. Klockan är 11.30:
 
 
Klockan 12.33 är det fikadags på mina relativt nybakade lussekatter:
 
 
Sedan är det dags att scrappa lite, klockan är 13.21:
 
 
Klockan 14.28 var det dags att fixa i ordning lite mat. Idag blev det kycklingwok och nudlar:
 
 
Maten var uppäten och disken undanfixad klockan 15.24:
 
 
Efter middagen fortsatte jag med pysslande, klockan är 16.26:
 
 
Klockan 17.27 packar jag träningsväskan för att bege mig till gymmet och träna med Vanja:
 
 
Sedan är jag då på gymmet och nästa foto dröjer därför till klockan 19.38 då jag är på väg hem igen. Så här ser granen inne i centrum ut där jag bor:
 
 
Sedan då hem och duscha och fixa frukostäggen till i morgon, klockan är 20.23:
 
 
Sedan avslutas kvällen med en skinkmacka vid tv´n!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej och tack för besöket och kommentaren. Det värmer alltid så gott och va skoj att jag fick möjlighet att hitta in på din fina blogg. Du ser ut att ha haft en fin annandag. Skoj att hitta en scrappare :) Ha det gott!

2012-12-27 @ 08:07:59
URL: http://www.familjenlinden.se/wp
Postat av: Kattis

Kul att få följa din dag! Själv ligger jag lågt med träning, särskilt lediga dagar.

2012-12-27 @ 10:19:26
URL: http://kattislillavra.blogspot.se
Postat av: Ewa

Vilken skön dag du verkar ha haft :) Det där med att scrappa...., jag har köpt en massa prylar vid olika tillfällen för just det ändamålet men kan inte komma igång. Nu blev jag allt lite sugen på det ;)

2012-12-27 @ 20:56:52
URL: http://rosconis2efit.wordpress.com/
Postat av: Kakan

Lussekatter är gott.
Ha det bra!
Gott Nytt År!
Nyårskram Kakan

2012-12-27 @ 22:02:19
URL: http://nakak71.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0