Gårdagens foto (30 mars): Skinnkjol

Glömde bort att lägga in Dagens foto igår så det kommer här i stället:

Denna skinnkjol köpte jag sommaren 2010, beställde den via Bubbleroom. Dock så har jag aldrig använt den då den vid inköpet kändes den väldigt trång och konstig i passformen. Men jag orkade inte bry mig om att skicka tillbaka den så den har helt sonika hängt i min garderob ganska så bortglömd.

Så igår när jag skulle åka in en sväng till stan kände jag för att "piffa upp" mig lite och ta på mig en kjol. Fick då syn på denna kjol i garderoben och tänkte att det är ju synd att den bara hänger där oanvänd.  Så jag plockade fram den och tänkte att jag kan ju prova den en gång till i alla fall bara för att. Men döm om min förvåning när den satt som ett smäck! Så nu har jag en helt "ny" kjol som jag kan använda!


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Grattis grattis!

Vad kul det är när man hittar gamla bekanta i garderoben som helt plötsligt passar.

Kalas!



Hälsningar

Yohanna

som skickar med en länk om du skulle bli sugen:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/april/real-life-pynt.html

2012-04-01 @ 00:52:51
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0