Dagens foto - Paus

Sedan januari har jag nu mer eller mindre varje dag publicerat ett inlägg kallat "Dagens foto". Just nu är min fantasi som bortblåst och mina dagar ser ungefär likadana ut dag efter dag: jag jobbar, komner hem och fixar lite mat, sen träning och sen nästintill läggdags! Inte så mycket att fota och skriva om känner jag då jag redan har gjort det antal gånger redan. Tänker därför göra en paus i "Dagens foto" och återuppta det när det blir sommarlov då det förhoppningsvis blir lite mer variation i mina dagar!


Kommentarer
Postat av: Anne

Ibland tryter fotoinspon - då är det tur att man har en fototokig 6-åring. När jag laddade in kameran i datorn idag trodde jag att jag skulle ha 3 bilder på min rabatt. Jag hade 43 bilder - mina 3 och sen 40 bilder på allt mellan himmel och jord :)

2012-05-24 @ 23:17:14
URL: http://annewerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0