Söndag kväll och dags att ladda för en ny vecka

Då börjar även denna helgen gå mot sitt slut då! Gårdagen tillbringade jag ju då alltså på Ullared! Blev en hel del handlat: kläder, julklappar, hushållsvaror, julsaker, sängkläder och en del annat smått och gott. Givetvis blev det besök på Panduro också och där handlades det även lite grann.
 
Är nöjd med alla mina inköp och känns skönt att en del av julklapparna är avklarade (nu köper jag väl typ bara 5-6 julklappar varje år så det är väl egentlgen inte så mycket orda om...)!
 
En trevlig dag var det och ett litet annorlunda sätt att fira sin födelsedag på, att en hel fullsatt buss hurrar åt en hör ju liksom inte till vanligheten! 
 
Nu är det då snarrt dags för en ny vecka och jag ska alldels strax krypa ner i sängen tillsammasn med Mr Schwarzenegger. Har läst lite mer nu och den är helt klart läsvärd!
 


Kommentarer
Postat av: zoomin malin

Hej tjejen, hålle rpå att se över min blogg, funderar på att göra en ny, ja ja, jag vet vad du tänker...igen.
Inte helt nöjd med denna men jag lovar att meddela dig.

Kram

2012-11-19 @ 08:56:30
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu
Postat av: zoomin malin

Ny blogg.

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0