Underbara ledighet!

Så härligt med lite ledighet måste jag verkligen säga!
 
I förmiddags drog jag in till stan för att kolla läget lite innan det var dags för sedvanlig ledighetslunch med en vän.
 
Första stoppet blev Gymgrossisten som öppnat butik här i Jönköping. Jag är ute efter ett par nya träningshandskar då min sett sina bästa dagar för lääänge sen. Jag vill helst ha ett par rosa handskar för lite snygg vill man ju vara när man tränar. Och det finns väl inget snyggare än rosa?! Nåja, i vilket fall som helst så hade de inte så många handskar på lager över huvud taget så det bidde inga. Men de väntar in en ny sändning med handskar under förmiddagen i morgon så vem vet om det kanske kommer in ett par snygga rosa handskar som jag kan köpa i morgon?! Håll tummar och tår tack! (Ja, jag ska en ny vända till stan i morgon igen, då står det optiker och frisör på dagordningen)
 
Besöket på Gymgrossiten blev alltså inte så långvarigt utan jag hade gott om tid att strosa på stan innan lunchen. Hade inga direkt shoppingplaner utan kikade mest runt lite. Och det är väl egentligen så det ska vara för då hittar man oftast mest (då eller när plånboken är alldels för tom)! Så jag hann med att köpa en kofta, två tröjor och en blus heslt spontant så där! Kändes bra! 
 
Sen var det då god lunch innan jag for hemåt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0