Hösten smyger sig på

Vi har kommit till mitten av september och det märks allt mer att det går mot hösten nu tycker jag! Det regnar mer, är kallare ute och nu börjar det även bli mörkt ute när jag åker till jobbet på mornarna...
 
Hösten kan visserligen vara en mysig årstid så det känns väl inte så galet i och för sig! Har en del saker inbokade framöver i höst nu också och då känns det ju genast bättre! Sista helgen i september nu drar jag och kusiner iväg till Stockholm en helg för att gå på Dirty Dancing, bo på hotell, shoppa loss och umgås! Ska bli kul!
 
En Ullaredsresa är inbokad i november och första helgen drar jag och mamma till Göteborg på vår traditionella resa! Sedan har jag och Jimi planer på en liten tripp också framöver, när och vart är dock inte helt klart ännu. Så det blir nog en bra höst och vi får hoppas på många vackra höstdagar med underbart väder!  
 
En annan sak med hösten är ju att man nu kan plocka fram de höstkläder som man köpte på sig i somras! Idag har jag på mig jeans som jag köpte när jag och Vanja var i Gällstad och en ny top som jag köpte i Tyskland i somras:
 


 
Min skor inköpta i Tyskland skulle nog sitta som ett smäck till:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0