Rassel och väs i min hals!

Hösten är ju förkylningens tid och jag har tyvärr inte lyckats smita undan helt! Har en röst som inte är att leka med just nu, det rasslar, skrapar och väser när jag pratar!
 
Bästa botemedlet?! Vara tyst givetvis! Och det går ju så där i mitt jobb... och även när eleverna har gått hem så är det ju svårt att vara tyst. Finns ju så himla mycket som man måste pratat om ju, och att dessutom ha möte och försöka vara lite av samtalsledare är ju kanske så där bra...
 
Nåja, nu är jag hemma och försöker vara så tyst jag kan så får vi hoppas att det repar sig fort. Jag och kusinerna drar ju tillStockholm i helgen och då vill jag ju kunna använda min röst för då lär det ju bli en hel del tjatandes kan jag tänka! Får ägna mig åt tyst garderobskoll så jag vet vad jag ska packa med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0