Andas, pausa och hämta ny energi

Som jag har skrivt flera gånger innan så har jag världens bästa jobb! Men ibland så måste ju även det som är bra kantas av motgångar och så har jag det just nu kan jag väl säga! Men så är ju livet och det gäller att ta ett steg i taget. Och sen är det väl så att motgångar oftast leder till styrka och jag känner att man även kan växa med det som är tufft och ha en bredare erfaranhet med sig i framtiden!
 
Visst känns det tufft just nu, det ska jag inte hymla om. Men det ger mig ändå en sporre att driva lite hårdare och lite hårdare igen om det så skulle behövas! Har varit på två kanonbra föreläsningar två kvällar i rad nu där jag också fått med mig en hel del tips och idéer för mitt arbete. Och jag är ju inte själv i det utan jag har världens bästa kollegor och rektor! Undrar om nån av er är här och läser?! Men då vet ni att ni är guld värda för mig!
 
Nu ska jag däremot försöka koppla bort allt och bara njuta av en god kopp te och ett gäng härliga magasin! Morgondagens bekymmer tar vi tag i morgon bitti!
 
Och i morgon är det fredag! Då blir det party med Vanja! Tjoho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0