Julaftons-spa

När jag hade tränat igår tog jag det lugnt i duschen och bastun! Jag hade köpt ett "Bastu-kit" från Skogsro Spa som jag testade. I kitet fanns alla de produkter som behövdes för en avkopplande stund i bastun och tydlig manual på hur produkterna skulle användas. Man skulle genomföra tre olika sittningar i bastun och använda olika produkter vid varje sittning. Det var bland annat peeling för hela kroppen, peeling för ansiktet och hårinpackning.
 
Alla produkter i kitet är från Maria Åkerberg och produkterna är ekologiska och väl anpassade för känslig hy. Att genomföra hela bastu-ritualen var väldigt avkopplande och huden kändes hur len som helst efteråt. Jag kommer definitivt köra det fler gånger! Själva kitet finns att köpa i två olika storlekar, antigen i ett "fullstorleks-kit" eller som jag köpte som ett "mini-kit". Mini-kitet räcker så klart inte till så många gånger, men är alldels lagom att ta med i träningsväskan! 
 
 
Du hittar produkterna hos Skogsro Spa: HÄR!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0