Reafynd!

Idag blev det en mysig heldag på stan tillsammans med Vanja! Vi började med en lunch där vi båda var modiga att provsmaka lever! Var inte så illa som jag ville minnas, men inget som jag kommer längta efter precis. Men duktiga var vi som testade i alla fall! 
 
Mätta och belåtna drog vi oss mot stan med målet att bara strosa i affärerna utan några direkta inköpsplaner utan bara kolla läget helt enkelt. Vi tog det mycket lugnt och timmarna rullade på och en del reafynd gjorde vi båda två. Skönt att bara strosa runt så där och klämma och pilla alla saker!
 
Största reafynden gjorde nog jag tror jag då jag fyndade en väska för 49 kr, ordinarie pris 299 kr. Hittade också ett halsband som var ganska snyggt. Var på ett ställ där det var "tag 4 för 100 kr". Vid första anblick var det inget mer som jag egentligen ville ha utan tänkte att jag får väl betala fullpris för halsbandet. Men när jag kollade priset på just det halsbandet så var priset 160 kr! Och då insåg jag att det bara var att "plocka ut" tre smycken till med tanke på priset! När jag sen räknade ut vad dessa fyra smycken skulle kosta blev det 630 kr! Där snackar vi reafynd minsann!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0