Att byta frisyr...

... är inte lätt när man är korthårig! Att vara korthårig har ju både för- och nackdelar. Det är ju väldigt lättskött och kräver inte många minuter att fixa iordning på mornarna - fördelar!
 
Men att byta frisyr är inte så lätt direkt! Får liksom bli ett långtsamt projekt på något vis... Det hela påbörjades vid förra besöket hos frisören när det blonda försvann och min naturliga färg fick komma fram igen. Visst det är ju i och för sig en stor förändring att byta hårfärg så där men själva frisyren gick ju inte göra så mycket åt mer än att tänka framåt.
 
Idag var det då dags att sätta sig i frisörstolen igen och sakteliga fortsätta förändringen. Inte så mycket att göra denna gång heller utan fortsätta tänka framåt. 
 
Var ju helt klart lättare att gå från långhårig till korthårig! Men med tålamod så kanske jag har en ny frisyr framöver, om jag inte tröttnar på vägen (har ju hänt förr...)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0