Lång dag avslutades med lite kul nätshopping!

Idag blev det en lång dag på jobbet då jag åkte hemifrån som vanligt klockan 6.30 och var sedan hemma igen först kl 19.40! Tur att onsdagar är vilodagar från gymmet!
 
När jag kom hem sjönk jag ner vid datorn och upptäcke att jag fått mail från en bra skobutik på nätet som tyvärr ska läggas ner! Det positiva i det hela var att de nu hade utförsäljning på det som fanns kvar i lager! Och då kan man ju inte låta bli att handla lite så klart! Dock blev det något strul när jag skulle klicka iväg beställningen så jag vet inte om min beställning är skickad eller inte... Får väl besked i morgon kan jag tänka, så nu håller jag tummar och tår att mitt fyndande fungerade som det skulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0