Lustfyllt

Min kära bror och hans flickvän är hemma på Sverigebesök i dagarna och då gäller det ju att visa det bästa i trakterna så klart! Fast å andra sidan var det ju i och för sig de själva som kom med förslaget, men i alla fall...
 
Cathrine hade hört mycket gott om fiket Lustfyllt och ville gärna kolla ut deras utbud. Jag har också hört väldigt mycket om stället men heller aldrig varit där (antagligen för nära på något sätt).
 
Men i söndags bar det då iväg! Och jösses vad mycket gott det fanns att välja på! En stor buffé med både smörgåsar och kakor i mängder, allt bakat på plats! Ingen som behövde gå hungrig därifrån minsann! Inte var det lätt att välja ut bara lite heller utan man vilje ju liksom smaka på allt! Två välfyllda tallrikar blev det för min del!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0