Fredag och jag laddar för gymmet!

Fredag eftermiddag och nyss hemkommen från jobbet, ska bli skönt med lite helg! Har visserligen en kasse med jobb med mig hem så jag kommer ju inte vara sysslolös i helgen! Blir lite så nu när det är utvecklingssamtalstider... Lite självvalt på sätt och vis då jag valt att lägga alla samtal på dagtid vilket gör att planeringstid försvinner. Men då sitter jag hellre och jobbar lite hemma på helgen för att inte behöva ha sena kvällar på jobbet (med förlorad träning som följd!).
 
Dessutom har vi en så kallad "Målvecka" nästa vecka vilket ghör att vi inte har ett vanligt schema att anpassa oss efter utan vi ska satsa lite extra på matematik och svenska. Det ska bli kul, ombyte förnöjer och sen går vi ju på Sportlov!
 
Nu ska det snart fixas lite middag och sen drar jag iväg till gymmet för att bygga lite muskler! Bröst och armar står på dagens schema:
- Bänkpress
- Lutande bänkpress med hantlar
- Dips "i räcke"
- Bicepscurl med skivstång
- Pushdowns
- Hantelcurl
 
Skrev ju om chins härom dagen att det är en övning som jag vill förbättra mig radikalt i. Likaså är det med dips "i räcke", jag är ofantligt svag där... Träna, träna, träna!
 


Kommentarer
Postat av: Malin Gotland

Blir så galet imponerad att ditt driv, du är så duktig och jag önskar jag hade lite lite av den.

Kramar o trevlig helg tjejen

2014-02-01 @ 09:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0