Mitt hem är min borg, del 62

Tror att det bör bli del 62 nu i alla fall...
 
Senast handlade det ju förvandlingen från gamla köket (HÄR kan du läsa mer om det) till nya badrummet (HÄR kan du läsa mer om det). Jag stortrivs verkligen med vårat nya, fina, stora badrum!
 
Men vad hände då med gamla badrummet? Jo, det har renoverats till ett nytt och fräsch badrum! Tyvärr har jag inga bilder på hur badrummet såg ut när vi köpte huset 2001, men det var inte vackert direkt! Och vi renoverade badrummet innan vi flyttade in i huset. Eller rättare sagt så drog jag till England och lämnade Jimi själv med renoveringen...
 
I det gamla badrummet fanns det ett sunkigt badkar och en mindre kul toalett vill jag minnas (många år sen nu...) Det renoverades då till en dusch, toalett och ett litet handfat. Inte så många bilder finns det på det heller men detta avfotade fotot får duga:
 
Badrummet har varit helt funktionsdugligt även om tanken var att det skulle renoveras långt tidigare än vad det nu blev. Men, men bättre sent än aldrig! Så på självaste julafton satte Jimi igång med att riva ut det gamla badrummet (HÄR kan du läsa mer om det)! Arbetet flöt på och det var ett bra tag sedan det var helt klart men jag har bara inte tagit tag i att blogga om det! Men här är i alla fall några bilder av det allra nyaste badrummet då:
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0