Det var den helgen det!

Så var ännu en helg förbi och som vanligt har tiden bara flugit förbi! Jag inledde helgen med att svettas loss på ett näst intill folktomt gym i fredagskväll:
 
Händer inte ofta att det är så tomt där minsann!
 
I lördags blev det en sväng till A6. Eftersom badrum nummer två nu egentligen är klart skulle nya handdukar införskaffas dit. Jag passade även på att förnya med lite nytt i träningsgarderoben också:
 
Jag har mest gått runt i träningskläder som borde kasserats för typ 8 år sedan egentligen, men de är ju så invanda och bra... Men nu tog jag tag i det igår och rensade bland träningskläderna. Och det är väl klart, när jag tänkte efter så tror jag nog att några av mina träningsbyxor har hängt kvar sen jag gick på gymnasiet typ... De åkte nu i soptunnan!
 
Nästa inköp träningsmässigt är nog ett par nya skor också. Får väl ta och kolla på det framöver då också!
 
Men nu har vi en helt ny vecka framför oss som ska fyllas med kul saker! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0