Lång dag med många möten!

Idag är det en sån där superlång arbetsdag igen och flera möten är inbokade! Jag ska nu strax alltså bege mig till jobbet och jag beräknas vara hemma igen någon gång efter klockan 19.30. Under dessa timmar ska jag hinna med att undervisa så klart (även en konsert ska besökas), genomföra tre utvecklingssamtal, ha planeringsmöte med rektor, åka på viktigt möte inne i Habo, leda vårt personalmöte och gå på möte med Lokala styrelsen! Det är ju dumt att sprida ut det på flera dagar när man kan vara effektiv på en och samma dag!
 
Men jag har en känsla av att jag är ganska så nöjd när jag väl kommer hem igen och det lär väl inte bli så mycket träning uträttat idag misstänker jag!
 
Så nu kär vi så det ryker många timmar framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0