På benen igen och brun-utan-sol

Verkligen ingen höjdare att vara sjuk, men nu är jag någorlunda pigg igen - tack och lov! Dock har jag inte fått tillbaka matlusten än och jag känner mig egentligen inte hungrig heller. Men jag vet att det är viktigt att äta så klart, så jag äter "som vanligt". Jag äter ju i regel "efter klockan" även i vanliga fall och även nu då. Så sakta men säkert får jag mer och mer energi och i morgon är det dags att jobba igen!
 
Fick under mina sjukdagar ett liten leverans i brevlådan som innehöll en brun-utan-sol-produkt från Maria Åkerberg:
 
Enligt beskrivningen en "light-variant" av brun-utan-sol som ska ge en fräsch-het snarare än brun färg. Bäst resultat uppnås efter 3-4 dagars användande. Så igår strök jag på först lagret och tänkte att eftersom det är en light-variant så blir det väl inte någon större skillnad och var heller därför inte petnoga vid insmörjandet.
 
Men jag blev positivt överraskad fram på dagen då det insmorda skiftade en i lagom brunbränd nyans och det ser verkligen fräscht ut! Inte alls så där gult eller konstig brun färg, utan helt naturligt på något sätt.
 
Insåg då också att jag nog skulle ha varit mer noggrann för det syntes tydligt vart jag "slarvat"! Inga större blesyrer tack och lov och idag var jag mer noggrann när jag la på lager två. Får se fram på dagen idag då hur det hela utvecklar sig!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0