Dagens foto 7 april: Gamla brev och vykort

De lediga dagarna har vi ju ägnat oss åt att röja på vinden. Hittade då en stor hög med gamla brev och vykort, 15-20 år gamla. Har nu läst igenom dem och faktiskt valt att slänga dem. Säkert kul att läsa igen om ytterligare 20 år kanske, men man kan ju inte spara på allt!

Men det här med handskrivna brev och vykort är ju något som knappt existerar längre och det är lite synd tycker jag! Flör visst är det ändå nåt speciellt med de handskrivna istället för alla sms och mail som skickas numera?! (Och där kände jag mig urgammal på en gång...)






Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Jag har också en massa sådana där och funderar på_; kasta eller spara. Tills nu så är de sparade men man kan ju inte spara i evig het.

Svårt sånt där ;)



Hälsningar

Yohanna som länkat ditt inlägg.

2012-04-09 @ 12:48:38
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0