Hemma

Har varit dåligt med uppdatering nu, men jag har ej haft tillgång till internet.


Från isgrottan i Salzburg begav vi oss vidare till Fulda som var stoppet för natten till tisdag. Tisdagen spenderade vi först på stan i Fulda där vi framför allt tillbringade stor del i deras New Yorker-butik. Efter mycket arbete för kassapersonalen så gick vi därifrån med tre stora överfulla kassar med kläder! Sedan fortsatte färden mot Lübeck som var nästa stopp, inte så lång resa egentligen men vi satt fast i bilkö i två timmar! Inte så himla kul direkt och det blev ganska sen ankomst till Lübeck. Det blev en sen middag på en av hotellets restauranger där jag åt den supergoda "Räkpannan" och Jimi åt schnitzel.

På onsdag förmiddagen tänkte vi ta en snabb vända på stan även i Lübeck för att bland annat kolla efter skor och en snabb visit även i New Yorker-butiken här. Vår sedvanliga sko-affär hade ganska dåligt utbud så det blev bara ett par skor. Men till vår stora glädje hade de öppnat en jättestor New Yorker-butik här mot den tidigare oerhört trånga butik som funnits. Här spenderades ytterligare tid och pengar innan vi lämnade stan för en tur till Citti köpcentra. På Citti inhandlade vi lite dryck och lite godis innan vi åt lunch före avfärd mot Sverige. Resan hem gick kändes sedan ganska tung i och med att semstern nu närmade sig sitt slut och två underbara veckor var förbi.

Körde in garaget hemma vid 22-30 - tiden och då var det bara att packa upp det allra nödvändigaste fr att sedan krypa ner i säng. För i morse klockan 08.00 började jag jobba igen efter åtta veckors ledighet!

Bilder från de senaste dagarna och våra inköp kommer så fort jag fått ordning på allt här hemma.



Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 22:55:15
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0