Rösta på mina skor!

Hittade en sida på nätet där man kunde vinna ett par skor och det kan jag ju inte missa! Tävlingen går ut på att man ska fota sina sommarskor och sedan får folk rösta på de skor som de gillar bäst. Så i helgen var jag och Jimi i färd med att fota skor! Så det jag skulle vilja ha just din hjälp med är att du går in och röstar på just mina skor! Klicka dig in HÄR och rösta sedan på mina bidrag som är bidrag nummer 11 och 12! Skulle bli oerhört lycklig om du hjälper mig med detta!






Kommentarer
Postat av: zoomin malin

söt du är, de är väl inte safe att stå och måla i såna skor heller. ;)



Kram

2012-05-10 @ 19:14:44
URL: http://vinochbubblor.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0