Nyblonderad!

Tillbringat några timmar hos frisören nu ikväll så nu är jag nyblonderat och nyklippt. Skönt att bli av med den mörka utväxten! Passade på att roa mig med att läsa Kursplanerna under tiden som jag satt och lät blekningen göra sitt jobb. Gäller att ta vara på tiden minsann!

Torsdag i morgon och fyra dagar kvar av min detox. Börjar bli less på det nu och allt som alla andra äter ser så himla gott ut! Men, men, fyra dagar är ingenting egentligen så det är bara att bita ihop. Min mat är det ju inget fel på heller för den delen så det finns inte så mycket att gnälla på egentligen och det hela är ju helt självvalt!


Kommentarer
Postat av: zoomin malin

Åh va spännande, bilder tack.

Jag färgade mitt hår knallrött och då menar jag verkligen knallrött, ska klippa det lite idag och sen så kanske jag lägger upp en bild på min blogg. L

Kul de där med hårfärger.

Kram på dej

2011-09-01 @ 07:56:40
Postat av: Sofie

Nyfiken på inköpet från tidigare inlägg!! ;)

2011-09-01 @ 15:14:53
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0