Konstigt...

 
Skrev ett inlägg här i lördags men det verkar som om det inte publicerades av någon anledning och det finns heller inte kvar som utkast... Får väl göra ett nytt försök nu istället då!
 
Jag skrev om den plötsligt påflugna julkänslan som bara dök på mig helgen och det bakades både lussebullar, pepparkakor och byggdelar till pepparkakshus! Lussebullarna var en form av "proteinlussebullar" som innehöll proteinpulver. Blev helt klart godkända och jag kan tänka mig dem som gott mellanmål!
 
Sedan fick jag så även ett ryck till att påbörja ett pepparkakshus! När vi var små gjorde mamma alltid ett pepparkakshus som vi hade där hemma över jul och som sedan plundrades till Tjugondag Knut! Vill minnas att ett år hade min bror fått någon grävmaskin som vi använde för att riva huset... Men när vi blev äldre var det inga pepparkakshus mer och jag kan väl inte säga att det är något jag har saknat. Men för något år sedan köpte jag formar till pepparkakshus, men jag har aldrig gjort något av det. Nu fick jag då ryck och bakade själva byggstenarna i helgen. Får väl se om det blir något hus av det... 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin Gotland

Åh, vill se hur huset blev. Kram

Svar: Hm, ligger fortfarande i delar i en burk...
Smid

2013-12-13 @ 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0