Mitt 2013

Satt och skrev ett inlägg med länkar till utvalda händelser i min blogg under året men helt plötsligt försvann allt!!! Orkar inte göra om så det får helt enkelt bara bli fullt med bilder från året i stället!
 
 
Januari:
Jag testade på TRX och blev fast!
 
 
Jimi köpte en ny telefon till mig!
 
 
Jag och Vanja planerade in After Work och hotellfrukost varje månad!
 
 
 
Februari:
Jag skaffade mig en träningsdagbok som hjälp i min träning.
 
Under våren blev det ett gäng road trips till Helsingborg!
 
Mars:
Jag och Vanja genomförde det sedvanliga glass-testet!
 
Jag köpte mig en pulsklocka.
 
 
Jag skaffade mig en svart Kenza 9-jacka efter många om och men!
 
Jag tillbringade Påsklovet med att vara sjuk!
 
 
April:
Jag och Vanja var på en kul och intressant föreläsning av Paolo Roberto!
 
 
Premiärtur i Porschen!
 
 
 
Maj:
Vi for till Norge för Jimi skulle tävla!
 
Jag och Vanja var på Nordic Wellness-fest och jag vann en natt på hotell!
 
 
Juni:
Det var tävling i Tierp!
 
Jag vågade mig på att rida!
 
 
Jag och Vanja hade vår sedvanliga minisemster i stugan!
 
Självklart en tur till Gällstad!
 
 
Vi både åt och drack gott!
 
 
Juli:
Köpte sommarens favoritskor!
 
Vi var i väg på tre veckor underbar semester!
Åka färja!
 
 
 
Åka bil!
 
 
 
Fastna i hiss!
 
 
Shoppa i Ingolstadt!
 
Undebara berg!
 
Shoppa i Salzburg!
 
 
Tvätta bilen (många gånger)!
 
Fixa lite garageport i Innsbruck!
 
Kattkräk i Innsbruck!
 
 
Många slingriga bergspass!
 
Hotell i Italien med urdålig frukost!
 
Snabbpizza-paus i Cortina!
 
 
Smarriga Cevapcici i mängder!
 
 
Underbara dagar på femstjärning hotell!
 
God mat åt vi på Alberis!
 
Havet besökte vi!
 
Men mest var det poolhäng som gällde!
 
 
Besök I Rogaska Slatina!
 
 
I Graz var Jimi inte vidare pigg!
 
 
Red Bull Ring!
 
 
 
 
Som om vi är intresserade av fotboll i München?!
 
 
Alla dessa parkeringsgarage!
 
 
Mellanmål är aldrig fel, särskilt inte i ett parkeringshus i Lübeck!
 
Shrimp-pan!
 
Spexa på Citti innan hemfärd!
 
Turistfota i Lübeck!
 
 
Och sen är man hemma igen då!
 
 
 
Augusti:
Jag deltog i Blodomloppet med trevliga kollegor!
 
Jag testade på segway!
 
 
September:
Vanja bjöd på trevlig ostkväll!
 
Fick besöka polisen i Skövde en lördagskväll!
 
 
Två vändor för shopping i Gällstad på en och samma vecka!
 
 
 
 
Oktober:
Jag bjöd tjejerna på Afternoon-tea!
 
 
 
 
November:
Det nyrenoverade badrummet blev klart!
 
 
 
 
 
 
 
 
December:
Jag var världens lyckligaste tjej som fick en kram av Hero på Fitnessfestivalen!
 
 
Jag njöt av spa på julafton!
 
 
Japp, där har ni årets bildbomb!
 
Önskar er alla nu ett GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0