Helgen!

Måndag morgon och vi laddar om för en ny vecka! Helgen har varit riktigt bra tycker jag!
 
Började lördagen med en roadtrip till Gällstad:
 
I Gällstad inköptes då även de svart Kenza-shortsen i rätt storlek:
 
 
Från Gällstad styrde vi sedan vidare till Borås. Där blev det först ett stopp i Porschebuiken:
 
 
 Sedan blev det lite pysselshopping på Magnoliabutiken i Borås innan vi styrde hemåt igen:
 
 
Söndagen var i te fy skam den heller! Började dagen med en rejäl och smarrig frukost på hotel Savoy tillsammans med Vanja:
 
 
Sedan tog vi på oss träningskläder och promenerade runt Munksjön i det härliga höstvädret. Efter det unnade vi oss en stund i bubbelbadet på gymmet innan vi åkte hem igen!
 
Hemma fica jag någon form av överskottsenergi! För efter middagen fick jag värsta städrycket, byte sängkläder och skurade alla golv hör hemma med skurmaskinen! 
 
Så med ett välstädat hem unnade jag mig en stund i tv-soffan och kollade på film på förkvällen! Ibland hinner man visst med hur mycket so helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0