Crossfit

Igår testade jag på passet Crossfit på Nordic Wellness, Campus. Jag hade ganska höga förväntningar på passet och trodde att det skulle vara ganska så tufft med användandet av romerska ringar och klättra i rep och sådant. Men så var det verkligen inte... Det var mer som de TRX-pass jag kört tidigare med den typen av övningar, inga rep och romerska ringar här inte. Visst var det jobbigt och kul ändå så jag har bokat in mig även nästa vecka! Om inte annat så är det ju kul att få lite miljöombyte på gym också. Och lite kul var det att det var "LiveDJ" på gymmet, med nedsläckt belysning och discolampor och fullt ös på musiken! Annat än hemmavid där man knappt hör musiken ur gymmets högtalare...
 
 
De har ju även på Nordic Wellness nu börjat köra med "Drops" där man samlar drops för varje gång man tränar och allt eftersom når man vissa milstolpar där man får en belöning av något slag. För ett tag sedan passerade jag milstolpen till att få en gratis proteinshake så det passade jag på att utnyttja igår då också. Smarrigt värre efter 45 minuter på Crosstrainern och Crossfit-passet på det!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0