Buzzador för gourmetchips från Rootfruit

Jag har blivit utvald att vara Buzzador för gourmetchips från Rootfrukt!
 
Har fått hem ett fleratl olika chips-sorter i flera olika smaker. Dessa smakrika chips är tillverkade av potatis, rödbeta och palsternack. De "vanliga" potatischipsen består av smakerna lättsalatde, Stilton Blue, Parmesan samt den nya smaken Umami (som även kallas den femte smaken utöver sött, salt, surt och beskt.
 
Chipsen är närproducerade från svenska gårdar och de fria från konstgjorda tillsatsre, glutamat och maltodextrin villket känns väldigt viktigt tycker jag!
 
Jag har i nuläget enbart smakat på Rotfruktschipsen och de är verkligen supergoda och väldigt rejäla i smaken.
 
De övriga smakerna ska jag gå loss på till kvällens premiäravsnitt av Gladiatorerna!
 
Är du sugen på att testa lite chips så är det bara att hojta till så har jag att dela med mig av!
 
 
 
Eller varför inte anmäla dig själv som Buzzador! Ett väldigt kul koncept då man får ta del av många nya produkter och tjänster hetl kostandsfritt och sprida detta vidare till vänner och bekanta! Så klicka in dig HÄR och sedan anmäler du dig längst upp till höger på sidan där det står "Bli en Buzzador"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0