Lite nytt i skafferiet

I början av veckan kom det hem två leveranser med produkter som jag beställt! Konstigt att det alltid är lika spännande att öppna dessa paket även fast man vet vad som är i dem eftsrom jag själv har gjort beställningen..
 
Hur som helst så var det ett paket från Renee Voltaire och ett paket från Bodystore:
 
I paketet från Renee Voltaire fanns bland annat denna juicebok med massa spännande recept som jag ser fram emot att testa:
 
 
Paketet från Bodystore innehöll en massa ekologiska godsaker, en del som jag har testat innan men även en del nytt som jag vill testa:
 
Får återkomma allt eftsrom jag testar något nytt helt enkelt!
 
Skulle ju även återkomma när jag provsmakat den nya kycklingen från Dafgårds. Tyvärr har jag inte fått tag i den så det har inte blivit något provsmakning för min del!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0