Make up från Skogsro Spa

Förra veckan fick jag hem lite nya produkter som jag beställt från Skogsrospa.se.  Jag gillar skarpt deras hudvårdsprodukter från Maria Åkerberg och tänkte att det kanske är dags att börja testa även make-up därifrån så jag beställde hem två ögonskuggor (dessutom ett lipgloss som inte är med på bild):
 
Den vänstra skuggan på bilden heter "Eye shadow Alabaster" och den högra "Eye shadow Cold dark grey". Jag hade hoppats på att Alabaster skulle vara lite mer grå i nyansen även om jag nog förstod att den inte skulle vara det, men färgen är fin ändå så klart, perfekt som en bas-skugga.
 
Igår testade jag att lägga en make-up med dessa nya skuggor och så här blev resultatet:
Lite mörk bild kanske, men man ser ju färgerna någorlunda ändå tycker jag. 
 
 
Skuggorna var lättarbetade, även om det alltid tar lite tid att "lära känna" ett nytt märke med avseende på hur starkt pigmentet är och sådana saker. Tycker även att de satt på plats bra, då jag även hade dem när jag tränade och blev rejält svettig.
 
Ska framöver även testa med att använda en primer eller coverstic under skuggan för att se hur det blir då eftersom jag vet att en del skuggor kan bli starkare i färgen på det viset. 
 
Är du sugen på att själv testa skuggorna eller andra underbara produkter från Maria Åkerberg kan du klicka in på www.skogsrospa.se och kolla runt i deras sortiment och lätt göra en beställning. När man har gjort sin beställning tar det inte alls lång tid innan man får hem sin beställning (beroende på var du bor och leveransalternativ så klart). Att man dessutom får med någon liten bonusprodukt att testa på är ju heller inte helt fel och gör det lika spännande varje gång! En liten "varning" dock är man lätt blir beroende av att handla nytt då det finns så många spännande saker att testa på!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0