Underbart att vara ledig!

Här njuter jag av ledighet och sol för fullt! Gäller ju att komma i rätt stämningen lagom till sommarlovet... 10 arbetsdagar kvar!
 
Torsdagens ledighet började jag med an avkopplande stund med lite massage och ansiktsbehandling på "Min Stund". Köpte även med mig en bars som jag avnjöt i lugn och ro när jag kom hem:
 
 
Sedan tog jag ett krafttag och städade huset innan jag gick ut och njöt av solen. Till middag blev det grillpremiär med lite kyckling:
 
 
Till kvällen blev det grillat igen, då vi blev bjudna på mat hos Jimis kompis. Och idag tänkte jag grilla hamburgare till middag! Jag är egentligen ingen större fantast av att grilla, så det brukar bli några omgångar i början av sommaren men sen rinner det likson ut i sanden... Inte grillar vi på riktigt heller utan fuskar med elgrill för enkelhetens skull...
 
 
Dagen idag började jag med en härlig promenad innan frukost och sedan direkt till gymmet för att kötta lite rygg och axlar. Resten av dagen tänker jag inte göra så mycket mer än just bara njuta av att vara ledig!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0