Välkommen tillbaka kära Träningsvärk!

Efter två veckors uppehåll från gymmet på grund av sjukdom var det igår då dags att återvända till detta svettluktande paradis! Och det känns i kroppen idag! Det är ju inte så att man startar lite försiktigt, nej då, det är bara att köra på där man slutade sist helt enkelt! Och redan när jag vakande i morse kände jag hur musklerna liksom protesterade lite grann och jag kände mig lite allmänt stel. Alltså en helt underbar känsla! Så nu är det då bara att fortsätta att köra på hårt, för sommaren står ju på tur och förhoppningsvis blir det lite bättre väder än vad vi har nu i alla fall så man inte behöver gå i full värmemundering för att inte behöva frysa!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0