En tur på stan

Igår blev det en vända på stan för att få lite ärenden uträttat. Vädret var strålande och äntligen kunde jag plocka ut lite sommarskor:
 
 
Mitt huvudsakliga ärende var att hämta ut mina glasögon som har legat och väntat på mig några veckor nu! Jag använder ju typ aldrig glasögon, men de som jag har är nog 10 år gamla så det kändes ändå som om de behövde uppdateras lite grann:
 
 
Och ettersom vädret var strålande blev jag återigen påmind om att jag borde införskaffa mig ett par "riktiga" solglasögon. Känner att de som jag har som är köpta på typ H&M för runt 50-lappen kanske inte är de bästa... Så det blev att besöka ett antal olika optiker för att till slut hitta ett par som kändes bra:
 
 
Var även återigen och provade min nya jackförälskelse, men känner att jag avvaktar lite till. Kanske blir ett besök i Gällstad i sommar och då kanske man kan göra sig ett inköp!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0