På min önskelista!

Haboscrappen härom sistens blev jag intoducerat för en helt underbar maskin - en Cameo Silhouette:
 
Alltså fatta vad hur mycket kul man kan göra med en sån, verkar inte finnas några gränser!
 
 
Men lite mer än 3000 kronor för en sådan mojäng är ändå ganska mycket pengar! Speciellt när jag har gått och kärat ner mig en jacka för ungefär samma peng:
 
 
Här gäller att rannsaka vad jag behöver mest... som om det skulle var möjligt med två så skilda saker ju!
 
Ja, ja drömma och önska kan man ju alltid
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Fantastisk maskin, jag köpte en variant för några år sedan, lite meckigare sak men använde den sparsamt och när jag tog fram den för nåt år sedan va den död. Nåt el fel, och det är ju inte så att man bara kan lämna in den vartsom helst, trist. Den står bara där nu. Mén den här ser ju mycket bättre ut....vilken grej.

2014-04-30 @ 07:32:48
Postat av: Malin

Kan inte sluta tänka på den här fantastiska maskinen....jag bara måste ha en. :)

Svar: Visst verkar den hur bra som helst?! Fast som sagt ganska mycket pengar...
Smid

2014-05-03 @ 08:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0