Mitt andra bidrag till Scrappin All Over

Skrev ju i helgen att jag skulle hänga på "lag på lag-utmaningen" hos Scrappin All Over och att jag till och med fått till två LO´s som jag tänkte skicka in. Så här är då mitt andra bidrag, det är ganska så snarlikt mitt förra då det är foton från samma tillfällen och papper från samma serie, men lite kul att det blir lite tema över det hela tycker jag:
 
 
Och några detaljbilder då också:
 
 
 
Jag vet att Vanja gillar fjärilar så jag tyckte att det passade extra bra att få med några här!


Kommentarer
Postat av: Rita

Kjempe flott LO, fine vårlige farger du har brukt :) Tusen takkf or at du deltar i utfordringen til Scrappin´All over :) Klem Rita, DT

2014-05-11 @ 19:10:42
URL: http://ritasunivers.blogspot.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0