Sommaren 2012...

Jag ligger en ganska bra bit efter i mitt scrappande av foton! I helgen har jag lyckats få till två stycken LO´s med foton från sommaren 2012! Att vi har sommaren 2014 alldeles inpå hörnet känns ju så där i det avseendet... 
 
Ibland behöver man en liten knuff för att komma igång med skapandet så jag letade runt efter någon utmaning på nätet som skulle passa till mina bilder så jag hade något att utgå ifrån. Jag hittade då en norsk sida "Scrappin All Over" som hade en utmaning som hette "Lag på lag" som jag då tolkade som lager på lager (min norska är ju inte så himla bra, så jag hoppas det stämmer). En utmaning som jag kände skulle passa mig och få mig ut ur min "bekvämlighetszon" vad det gäller scrappandet. 
 
Jag ser många fina alster där folk är duktiga på att använda massa olika detaljer och då just lager på lager. Själv är jag väldigt enkel i mitt scrappande och det blir ofta ganska så "simpelt och platt". Så för att då helt enkelt utmana mig själv tänkte jag hänga på denna utmaning. Blev faktiskt lite fast i det hela så det blev två LO´s i samma stil! Och man kunde med upp till tre alster i utmaningen så detta får bli mitt första:
 
Och visst fick jag till det med lager på lager tycker jag och även lite "uppstickande" detaljer så det inte blir så platt.
 
Här är även några detaljbilder:
 
 
 
 
Mitt andra bidrag återkommer jag med i veckan!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vakker LO:)
Tusen takk for at du er med på utfordringen hos Scrappin All Over denne gang, klem DT Bente:)

2014-05-09 @ 15:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0