Det här med blogg-deisgn...

... fattar jag absolut ingenting av! Alla andra har så snygga designer, men jag får köra med en standarmall. Har försökt begripa mig på det där med kodmallar och allt vad det nu är, men lagt ner den biten. Som tur är så finns det ju många andra som är superduktiga på att designa bloggar. Hittade en tjej när jag surfade runt som verkar ha stenkoll på det där med blogg-design. Och nu lottar hon ut en superläcker design:



Kolla här så kan du också vara med och tävla! Fast jag hoppas ju ändå att jag vinner förstås!

Håller tummarna stenhårt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också anmält mig till hennes design-tävling, och jag tycker också att hon är sjukt duktig.

Om du vill så skulle jag kunna hjälpa dig med en rätt snygg design. Om du skikar in på min blogg har jag bara lite standardgrejor, och inte något speciellt. Men jag kan fixa en snygg header, och lite sånt. Bättre än inget tänker jag. Ha det bra :) Kram

2009-05-01 @ 13:15:18
URL: http://enma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0