Slängt alla mina rouge

För ett tag sedan slängde jag alla mina lipgloss då jag upplevde att jag ständigt fick munsår av dessa. Då jag tidigare har arbetat som Mary Kay-konsult och då köpte man ju in alla färger så det blev en hel del. Min karriär inom Mary Kay var inte så himla långvarig då jag efter ett tag inte kunde använda produkterna eftersom jag utvecklade någon form av allergi mot dem. Gällde då framför allt hudvårdsprodukterna. Make-upen har jag fortsatt att använda (hade ju ett ganska stort lager så att säga) och det har fungerat bra. Men nu har jag hivat iväg alla mina rouge. Tror att de gav mig finnar. Har ett annat rouge som jag också använder, men varje gång när jag haft Mary Kays så får jag finnar just på kinderna där jag lagt på rouget! Så igår fylldes min skräpkorg av mina rouge, känns ju inte så himla kul, men jag hoppas jag slipper finnarna i alla fall!
 


Kommentarer
Postat av: Tina

Emellanåt behöver man rensa ut bland sminket, även om det oftast håller ganska länge.

Hoppas du hittar nåt nytt snyggt rouge i helgen! :0)

2009-01-30 @ 19:47:11
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0