Tråkigt

Jag tycker det är tråkigt när folk lämnar fåniga kommentarer och inte vågar skriva sitt namn utan skickar in som anonym! Visst tål jag att folk skriver kommentarer som inte är positiva för jag är ju långt ifrån perfekt. Men att då inte våga stå för vem man är tycker jag är fånigt! Är det så att man inte gillar det jag skriver här eller i andras kommentarfält så behöver man väl inte lägga mer energi på det!

Fast å andra sidan så genererar det ju besöker här på sidan också, och kommentarerna kan jag ju alltid plocka bort! Ser ju även på kommentarer på andra bloggar som inte heller alltid är så positiva så manär ju inte ensam om det precis. Se bara på alla negativa kommentarer på Blondinbellas blogg, men många besökare har hon ju!

Så missförstå mig inte, skriv gärna kommentarer (båda positiva och negativa) men våga stå för vem du är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0