Semestershopping

Utanför fönstret är vädret grått och tråkigt med återkommande skurar! Har suttit en bra stund här vid datorn nu och sorterat semsterfoton och drömt mig tillbaka till resan. Känns redan ganska så avlägset även om det bara är lite mer än två veckor sedan vi om hem! Tur att minnena och fotona finns kvar så man drömma sig tillbaka då och då.

Under resa blev det inte så mycket shopping som vi brukar men i år valde vi att satsa lite mer på kvalité än kvantitet.

Fast en semesterresa utan att köpa skor är ju ingen semsterresa, så två par fick det bli i alla fall:




Två nya berlocker till mitt Thomas Sabo armband blev det också:



Ytterst lite kläder blev det inköp, en jacka, några t-shirts och en mössa var det väl typ så det har jag inte ens fotat.

Vi brukar ju även handla en del dryck och dyligt sista dagen i Lübeck, men även där var det minimal handling i år:



Resan bästa shopping kvarstår dock att visa. Det var det som jag handlade i Kitzbuhel i den här butiken:


Själva inköpet kommer i ett eget inlägg framöver!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymt söta skor! De rosa är ju bara to die for! :)

Postat av: Yohanna i Las Palmas

God afton!

Jo det blev en ganska så bra dag på stranden TROTS allt ;)



Kul att de dina shoppingvaror. Allt ser jättefint ut och nu väntar jag bara på den sista. Kan det vara en handväska? Jag är tokig i skor och handväskor, har en massa som jag aldrig använder. Hur är det möjligt att ha en mani för saker som man inte kan använda sedan?

Trist.



Kan du gå i sådana höga klackar eller kommer de att bli garderobsprydnad som hemma hos mig ;)



Hälsningar

Yohanna

2011-08-29 @ 00:24:21
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0