Real Life: Årets prestation

Årets sista Real Life-utmaning hos Yohanna handlar om vad man känner sig mest nöjd med under året som snart har gått. Yohanna skriver: "Nu är jag nyfiken på vad ni är stolta över och vad ni har lyckats med under året." Det här var inte lätt minsann! Har gått bakåt i bloggen för att uppdatera mig om vad som har hänt under året (man glömmer ju så lätt) men inte hittat något direkt superstort som jag känner mig extra nöjd med så där bara.


Visst känns det kanon att köket äntligen börjar bli färdigt efter massor av strul, men det är mest Jimis förtjänst!

 

Årets semester är jag ju också oerhört nöjd med och mitt väskinköp förstås! Men det är ju heller ingen direkt prestationskrävande sak att skriva om i den bemärkelsen heller.


Funderar vidare och hamnar där så många säkert hamnar till slut också: det här med kropp och hälsa! Är nöjd med att jag har hållit igång min springträning så gott som hela året och att jag nu orkar springa 7 km mot de tidigare flåsandes 3 km i början!


Under hösten har jag gått ner ett antal kilo och det svåra nu är att hålla mig kvar här på den vikt som jag nu ligger på. Det får väl bli kommande årets prestation att kämpa för kan jag tänka. Ska iväg till gymmet ikväll är tanken och jag har under dagen lagt upp ett träningsprogram för de kommande veckorna då jag ska sätta igång med lite styrketräning igen och varva springning med detta. Så mitt mål nu får väl vara att sikta in nmig på toppform till beach 2012!





Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Kalas!

Beack 2012 alltså. Here we come...

Återkommer med sammanställningen.



Hälsningar

Yohanna

2011-12-28 @ 16:09:31
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack för titten! Bra jobbat!!

2011-12-29 @ 00:01:02
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Nu ligger sammanställningen ute. Så mycket fint!



http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/sammanstallning-arets-prestation.html



Tack för att du var med och jag hoppas att du hänger på fler gånger. Får fundera på hur det blir nästa år.



Hälsningar och ett gott nytt år.

Yohanna

2011-12-30 @ 01:42:11
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0