Mitt hem är min borg, del 36

För att läsa från början kan du klicka på kategorin "Hemma hos" i vänsterkanten och sedan klicka dig till del 1.

Tv-rummet i källaren har ju varit klar en längre tid men vi saknade länge en skön fåtölj/schäslong  för att kunna inreda en liten läshörna i rummet. Så äntligen i januari 2011 hittade vi en som vi gillade. Och i och med inköpet av schäslongen och strax där efter ett avlastningsbord så är vi helt nöjda med rummet. Så här följer lite bilder från vårat tv-rum:

Här är då den underbara schäslongen där man ligget totalt avslappnad i hela kroppen:



Avlastningsbordet så man kan ha en kopp kaffe när man läser:



En liten ljushörna precis när man kommer ned för trappan:




På tv-bänken har jag två ljusfat i silver:



På soffbordet har jag ett enkelt cult-arrangemang:



Alla filmer måsta förvaras någonstans också:



Dessutom finns det en balansplatta som används alldeles för sällan:



Kommentarer
Postat av: Sandra - Tävla om en tjusig ljuslykta

Tack för din medverkan !

LYCKA TILL :D

2011-07-10 @ 18:30:29
URL: http://kacan.blogg.se/
Postat av: zoomin malin

Jätte snyggt gumman, verkligen. Allt helt rätt i ditt fina hus. L



Kram på di

2011-07-10 @ 19:56:02
Postat av: Jennifer

Hej du!

Nu har jag lanserat den största tävlingen någonsin på bloggen! Nu kan du vinna EN VECKAS RESA TILL MADRID FÖR FYRA (!!) PERSONER!!! Hur underbart låter inte det?



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske blir du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

2011-07-10 @ 21:05:28
URL: http://submit.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för att du gillade mina naglar:) gör ni om hela huset alltså:)?

2011-07-11 @ 00:08:44
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Al

fint :)

2011-07-11 @ 10:59:12
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Smid




RSS 2.0